Thursday, August 16, 2007

Ännu en omröstning till ända...

Vem vill du helst se Fedor möta i sina nästa match?
Randy Couture 29 (31%)
Tim Sylvia 15 (16%)
Gabriel Gonzaga 12 (13%)
Andrei Arlovski 10 (10%)
Mirko Filipovic 9 (9%)
Josh Barnett 7 (7%)
Brandon Vera 5 (5%)
Sergei Kharitonov 2 (2%)
Rodrigo Nogueira 1 (1%)
Annan 1 (1%)
Jeff Monson 0 (0%)
Fabricio Werdum 0 (0%)
Totalt antal röster: 91

Lite förvånande att Tim Sylvia har fått så många röster tycker jag, men jag antar att det finns många som vill se honom få stryk. Dom flesta verkar dock hålla med mig och vill se honom möta Randy Couture. Att så många vill se honom möta Arlovski förvånar mig lite också och att någon vill se honom möta Nog härnäst känns också rätt överraskande.

Aja, jag behöver förslag till nästa omröstning!

No comments: